RU KZ

Шеберлік сынып:Оқушылардың алған білімдерін қорытындылауда білім беру платформаларын қолдану.

Шығыс   Қазақстан  облысы  Білім басқармасы 

 Аягөз  ауданы   бойынша  білім  бөлімінің 

 «Ш.Уәлиханов  атындағы   жалпы   орта білім   беретін    мектебі» КММ

Математика- информатика пәні мұғалімі Сабыржанова Гулнур Танатаровна

Шеберлік- сынып жоспары:

 

Тақырыбы: Оқушылардың алған білімдерін қорытындылауда  білім беру платформаларын қолдану.

Шеберлік сыныптың мақсаты мен міндеттері:

  • Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану барысында мұғалімдерге талантты және    дарынды оқушыларды тануға мүмкіндік беру
  • Жаңа  білімді  меңгеруді   қорытындылауда Bilim  Land платформасы және   Kahoot  әдісін пайдалану  арқылы,   білім  алушылардың сабаққа  қызығушылығы   мен ынтасын  арттыру.
  •  Оқушылар  арасында   білімге  деген  бәсекелестік   туындатып,  тақырыпты  толық    меңгеріп  алға ұмтылу  мүмкіндігін   қалыптастыру.

 

Күтілетін нәтиже: Білім   беру  платформалары оқу жылындағы  барлық материалдарды толық қамтып, білімді меңгертуге арналған тест сұрақтарын құруға және дайын тест тапсырмаларын  қолдануға   мүмкіндік береді. Оқушылармен тығыз қарым - қатынас орнайды, жаңа материалды тез және жеңіл түрде түсінеді. Ақпараттық сауаттылығы қалыптасады. Жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді.

РЕКЛАМА

  • Мақсаты   бағытталған аудиториямұғалімдер
  • Шеберлік сынып барысы Амандасу. Тілек тілеу

Алғашқы кезең: Білім беру платформалары  (мағлұмат беру)

Негізгі кезең : Жаңа білімді меңгертуде  Bilim  Land платформасындағы тапсырмалармен жұмыс  және   Kahoot   әдісін пайдалану  арқылы  сабақты қорытындылау

Қатысушылармен жұмыс:  

  • https://bilimland.kz/kk арқылы қосылу, тапсырма орындау. 
  • https://kahoot.it/   арқылы қосылып , құпия санды  енгізеді,  аты-жөндерін жазып тіркелу арқылы экран бетіне шыққан тапсырмаларды орындайды.

Қорытындылау:   Жеңімпазды анықтау.

Құрал-жабдықтар: интерактивті тақта, интернет ресурстарыҚұрал

Білім беру ұйымының атауы

«Ш.Уәлиханов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Пәні:

математика

Бөлім:

Рационал сандар және оларға амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:

Сабыржанова Гулнур Танатаровна

Күні:

 

Сынып: 

Қатысушылар саны: 

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандар.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.1.1.6 бүтін сан ұғымын меңгеру

6.1.1.7 қарама-қарсы сан ұғымын меңгеру

6.1.1.8 рационал сан ұғымын меңгеру.

 Сабақтың  мақсаты

  1. Қарама-қарсы сандар анықтамасын түсіну, оларды координаталық түзуде белгілеу. Оң және теріс сандар  координаталық түзуде орналасу жағдайын ажырата білу және тұжырымдау.

 

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

 Өзін-өзі тексеру

 

 

 

 

 

Өткен білімді еске түсіру

 

 

 

 

 

 

Жаңа білім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекіту

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

Оқушылармен амандасу,түгелдеу.

Топқа бөлу:

1-қатар. Қарама-қарсы сандар

2-қатар. Бүтін сандар.

3-қатар. Рационал сандар.

 

Кесте әдісі. Оң және теріс сандарды 

табады.     Координаталық түзуде орналастырады.

Дискрептор:

-сандарды атай алады;

- түрлерін ажырата біледі.

 

1-тапсырма

Суретпен жұмыс. 

1және -1, -5 және 5, 7,8 және -7,8 сандар жұбы берілген. 

Осы сандар жұбының бір-бірінен қандай өзгешелігі бар?

Сандар жұбының координаталық түзуде орналасуы  туралы не айтуға болады? 

 

2-тапсырма

Оқулықпен жұмыс.

 

 

 

 

3-тапсырма

1-қатар. №289

2-қатар. №290

3-қатар     №291

 

 

 

 Дискрептор:

  • Оң және теріс сандарды ажырата біледі;
  • Берілген санға қарама-қарсы санды жаза алады.

 

4-тапсырма. 

Bilim     Land платформасынан  тест тапсырмаларын орындайды

 

 

 

 

 

Kahoot  әдісін пайдалану  арқылы ойын түріндегі тапсырмаларды орындайды

 

 

 

Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

 

 

Сәлемдесу

 

 

 

 

 

Кестені толтырады.

 

 

 

 

 

Сандарды координаталық түзуде орналастырады, қорытынды жасайды.

 

 

 

 

Тақырыптағы түйінді сөздерді оқып, тауып топпен талдайды.

 

 

Жаттығуларды дәптерге орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест тапсырмасын орындайды, нәтижесін мұғалімге хабарлайды.

 

Тапсырмаларды орындайды, жеңімпаз анықталады.

 

 

Тақырып бойынша пікірін айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

 

 

 

Жұлдызша арқылы бір-бірін бағалау

 

 

Психологиялық ахуал

 

 

 

 

 

Кестелер

 

 

 

 

 

 

 

Топтық тапсырмалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://bilimland.kz/kk

 

 

 

 

 

 

 

 

https://kahoot.com/schools-u/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 








 

 

 

 

Добавлено: 18-01-2023, 16:40
0
304

Добавить комментарий

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

Наверх