RU KZ

Әріптестік қарым-қатынас / психологиялық тренинг/

Тақырыбы:      Әріптестік   қарым-қатынас / психологиялық тренинг/

Мақсаты: 1.Ұстаздар  арасында  қарым-қатынасты  нығайту, жағымсыз  көңіл-күйлден   арылу, күш-қуат  жинау,  өзін-өзі   тану,  құрметтеу,  өзін   еркін  сезінуге  көмектесу.

2.      Жеке   тұлғаның  рухани өсуіне психологиялық жағдай жасай отырып, адамгершілік, сыйластық,  әдептілік,  шынайылық,  адалдық   құндылықтарын  ұсынуға көмектесу.

3.Қатысушылардың  өз ойларын ашық  жеткізіп,  бір-бірінің пікірін  құрметтеуге , сеніммен  қарауға   бейімдеу. 

Жоспары:

I.Кіріспе

II.Негізгі бөлім:

1.“Танысу”

2.“Сергіту сәті”

3.Топқа бөлу

4.“Ой жинақтау”

5.Қай топ епті?

6.“Қобдиша”

III.Қорытынды

7. “Тілек шамы”

8. “Шаңырақ”

І.Кіріспе  бөлім:

Сәлеметсіздер  ме,  қымбатты   қонақтар!

Адамдардың әлеуметтік қауымдастығының   жоғарғы  формасы-ұжым. Ұжым- ол қоғамға  пайдалы  қызметте   ортақ  мақсатқа  жұмыла   еңбек  ететін  және психологиялық  тұрғыда   топтасқан адамдар   тобы.Ұжымның  белгілерін  А.С.Макаренко   анық  та  толық   айтып  берді.  Ұжым дегеніміз -жеке адамдардың өз алдына мақсат қоя ұйымдасқан ұжымдық органдары бар комплексі.  Ал,әріптестік дегеніміз-белгілі бір ұйымдарда бірігіп,  жұмыс жасайтын қызметтес адамдар.  Әріптестік  әр   түрлі  жас  аралығын   қамтиды. Әріптестік  белгілі  бір   мамандықтар  бойынша  бөлінеді.   Мысалы:  мұғалімдер,  дәрігерлер құрлысшылар  т.б.

         

 

 

 

1.Танысу  /Ыстық   картоп/

     Жаттығуға қатысушылар шеңбер жасап тұрады.Әрбір қатысушы өзінің есімін айтады және сүйікті хоббиін қоса айтады.Келесі қатысушы өз есімін айтпас бұрын алдыңғы адамның есімін, хоббиін айтып барып, өз есімін айтады. 

2.Сергіту  сәті

  • Орындыққа жайлы отырып,денемізді бос ұстаймыз, демімізді мұрнымызбен ішке тартып, демді сыртқа шығарар кезде қатты бар дауыспен 
  • “А” - дыбысын айтыңыз. Ол бүкіл денеңіздің сауығуына көмегін тигізеді;
  • “Е” - қалқанша без жұмыстарына әсер етеді;
  • “И” - миға, көзге, мұрынға, құлаққа әсер етеді;
  • “О” – жүрекке, өкпеге әсер етеді;
  • “У” – асқазан маңындағы ағзаларға әсер етеді;
  • “Я” – барлық ағзаның жұмыс істеуіне әсер етеді;
  • “М” – барлық ағзаның жұмыс істеуіне әсер етеді;
  • “Х” – ағзаның тазаруына көмектеседі;
  • “ХА” – көңіл-күйді көтеруге әсер етеді. 

3.Топқа  бөліну.   /түстер  арқылы/

Қызыл түс- өте  ерекше, сұрақты көп қоятын, ойларын  еркін  айтатын   белсенді  адамдар. 

Жасыл түс-       қиялға бай, шығармашыл  адамдар.

Көк түс- мінездері  жұмсақ,  кішіпейіл ашық жарқын  адамдар

І топ. Ұжымдық

ІІ топ. Әріптестік

ІІІ топ. Достық

4.Ой жинақтау

Әр топ мүшелері өз топтарының атауларын қорғап шығу керек. Әр топқа өз атауларына  байланысты 3 сұрақтан  беріледі.    Ойлануға 5-10 минут уақыт. 

І топқа сұрақ:

1.Ұжым дегеніміз не?

2. “Ұстаздың қолында адам өмірінің келешегі, тағдыры тұр”-дегенді қалай түсіндіресіз?

3.Өз  қуанышыңызды ұжыммен бөлісіңіз (Рөлге ену)

ІІ топқа сұрақ:

  1. Әріптестікті кім басқарған жөн.
  2. Бір жағдайға байланысты жұмыстан сұрандыңыз, әріптесіңізден өзіңіздің орныңызға қалуға өтініш білдіру. (Рөлге ену)
  3. Әріптестік сөзіне тұжырымдама беріңіз. 

ІІІ топқа сұрақ:

1. “Достық” ұғымын қалай түсіндіресіз?

2.Достық туралы бірнеше мақал-мәтел келтіріңіз.

3.Достық қиындықта көрінеді.   (Рөлге ену) 

Сергіту  сәті «Кір  жуғыш  машинасы»

 5. «Қобдиша»  жаттығуы

     Әр қатысушы жеке 5 заттан   шығарады.    Әр топ жиналған заттарын  мына қобдишаға саламыз да топтармен алмасамыз. Енді сол заттарды   шығарып   әңгіме құрастырамыз,  я болмаса ертегі, шағын  повесть,  әңгіме құрастырамыз.

«Әркімнің  өз   дара   жолы  бар» жаттығуы «Жүзбе- жүз» стратегиясы

  1. Насипказина Ш    /математика пәнінің мұғалімі/

1.Осыдан  20 жыл   бұрын  Шұға  Биржановна   қандай  мұғалім  еді?

2.Отбасыңыз  жайлы   қысқаша  мәлімет бере  аласыз ба?

3.Бүгінгі  таңда сіз бағындырған  белес?

4.Шығармашылық шабыт  сізге  қай   кезде келеді?

5.Қандай  жағдайлар   сізді  өкпелетеді?

6.Сіздің  мінезіңіз   қандай?

7.Кімге  сыр айтасыз?

8.Армандайсыз ба?

9.Мұғалімнің бойында қандай қасиет басым болуы керек?

10.Болашаққа деген  сеніміңіз?

 

  1. Нүсіпова А  /бастауыш мұғалімі/

1.Жалпы сіз  кімге тартып  туғансыз?

2.Студент  Айтбөбе   қандай еді?

3.Мінезіңіздегі  жақсы қасиеттер?

4.Бүгінгі күні беделді ұстаздың  бірісіз, осыған  не себеп болды?

5.Мұғалім бойына жақсы қасиет  неден пайда  болады?

6.Ізбасарыңыз  бар. Нақты   кімді  айта  аласыз?

7.Сынға  қалай қарайсыз?

8.Кек сақтайсыз  ба?

9.Өтірік айтқан дұрыс  па?

10.Оқушылар  мен ата-аналар сізді жақсы көріп  тұрады, осының құпиясы  неде?

 

3.Акадикова Б  /ағылшын тілі пәнінің мұғалімі/

1.Баршатастық Бақытгүл Кенжебаевна  Қосағашқа  сіңіп   кете  алды  ма?

2.Осы мектеп  сіздің  шығармашылығыңызды аша түсуге  ықпал етті   ме?

3.Кімдерді  үлгі   еттіңіз?

4.Бойыңыздағы  адамгершілік   қасиеттер  туралы  не   айтасыз?

5.Сіз  ашуланасыз   ба?  Қандай  сәттерде?

6.Ұстаздақ  ұстанымыңыз?

7.Қандай  ортада   өзіңізді  бақытты сезінесіз?

8.Кімді  жақсы көресіз?

9.Оқушылардың  жүрегінің   кілтін  қалай табасыз?

10.Сіз үшін  өмірде қымбат сө және  арзан   сөз  қандай?

 

4. Нығыманбекова М.М  /қазақ тілі пәнінің мұғалімі/

   Сіз «Айта   берсін,  ризамын,  тыйым   салам» деген үш жауап  бересіз.

1.Сізді  бәрі   қатал  дейді

2.Тез  ашуланшақ   деп  қорқады  екен.

3.Сізді  өз   жасынан  жас  көрінеді   дейді

4.Сізді  басқалардан   өзгеше  деп айтады

5.Байқамай біреу  үстіңізге  су төгіп   алды

6.Досыңыз  айтқан   уақытында  келе  алмады

7.Сізді  кітап жазып   жатыр  дейді

8.Адамның  жанын   түсінуге  тырысады, жанашыр  дейді

9.Ұл баладан гөрі қыз баланы  жақсы көреді депті

10.Сізді үйлестіруші-тренер  дейді

 

6. «Тілек шамы» рефлексия

   Тілек шамын жағып бір-бірлеріне өз тілектерін және ыстық  лебіздерін білдіру.

7. «Шаңырақ» жаттығуы

Дөңгеленіп тұрайық

Керегені құрайық.

Уықтар болып иіліп 

Шаңыраққа киіліп 

Киіз үйді құрайық. 

      

 Міне, сіздермен  біз  үлкен  киіз  үйді   құрдық. Осы  киіз  үй   сияқты  біздің  мектебіміздің   керегелері  кең, босағасы  берік,   шаңырағы  биік  болсын   демекпін.

Сау болыңыздар! 

 

                                                 Педагог-психолог: Жаркеева Нуризат Далеловна

 

Добавлено: 19-10-2020, 14:49
0
334

Добавить комментарий

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

Наверх